MENU

Tomasz 'Krelke' Krela

UX & CX Chapter Leader in Tribe Daily Banking | UX Designer w Santander Bank Polska

Tomasz 'Krelke' Krela

Tomasz 'Krelke' Krela

UX & CX Chapter Leader in Tribe Daily Banking | UX Designer w Santander Bank Polska



Kim jestem?

Jestem nagradzanym projektantem doświadczeń (UX & UI designer).
 

Co robię?

Tworzę projekty które działają. Efektowne projekty pięknie wyglądają na prezentacjach w Power Poincie. Jednak na codzień użytkownicy czyli klienci i pracownicy potrzebują czegoś więcej. Użyteczności. Do projektowania podchodzę kompleksowo.
 

Projektowanie nie kończy się tylko na interfejsie użytkownika i jego doświadczeniu. W swojej pracy kładę duży nacisk na projektowanie produktu (product design) oraz projektowaniu usług (service design). Nawet najlepszy projekt UX/UI nie zatuszuje źle działającego procesu. Pracuje dla Twoich użytkowników.
 

Pomagam w rozwoju firm
Jestem konsultantem ds. nowych technologii, trendów oraz innowacji. Pomogę Ci wykorzystać szanse jakie niesie ze sobą przyszłość unikając przy tym brnięcia w ślepe uliczki. Uczę jak przekładać trendy na konkretne działania oraz jak wykorzystywać rozwiązania z branż totalnie niezwiązanych z Twoją, tak byś zyskał przewagę nad konkurencją.
 

Na co dzień

Pracuję w Santander Bank Polska S.A. gdzie w Tribe Daily Banking jestem chapter leaderem zespołu UX & Model Quality, dbającego o doświadczenie użytkowników korzystających z kont bankowych, kart debetowych, kredytowych, bankomatów oraz posługujących się mobilnymi płatnościami.

 

Podczas ostatnich paru lat wraz z zespołem rozwijałem aplikację mobilną Banku Zachodniego WBK, która otrzymała szereg nagród i wyróżnień m.in. takich jak: Mobile Trends Awards, Przyjazny Bank - bankowość mobilna wg. Newsweeka, Best Mobile Application - Emerging Payments Awards oraz Bankier.pl.

 

Więcej na temat projektów za jakie odpowiadałem w ostatnich latach można znaleźć w serwisie LinkedIn w zakładce Projekty.

 

W przeszłości sporo pisałem na Spider’s Web i Antyweb, aby później od czasu do czasu pisać na Medium.com.




Strona używa informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach statystycznych W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Przeglądanie witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.

Wybór Projektów

Aplikacja mobilna BZWBK/Santander Mobile

Rozwój aplikacji mobilnej
Projektowanie oraz rozwój aplikacji mobilnej Banku Zachodniego WBK

 

Nowy ekran główny aplikacji mobilnej
Zaprojektowanie oraz wdrożenie wraz z planem rozwojowym nowego ekranu startowego aplikacji oraz nowego stylu aplikacji mobilnej (v. 4.7 - 5.1)

 

Zapłać zbliżeniowo
Udział w pracach projektowych oraz rozwoju płatności HCE w aplikacji mobilnej

 

Procesy sprzedażowe buy-by-click kredytu gotówkowego, ratio, kart kredytowych
Projektowanie oraz rozwijanie procesu sprzedaży produktów kredytowych w kanałach zdalnych

 

BLIK
Zaprojektowanie BLIKa w aplikacji mobilnej, rozwój formy płatności i m.in. wprowadzenie kopiowania kodu BLIK

 

Szybki podgląd
Zaprojektowanie oraz rozwój funkcji szybkiego podglądu w aplikacji mobilnej

 

mCommerce w aplikacji BZWBK24/Santander Mobile
Projektowanie oraz rozwój modułu Zakupów Mobilnych w aplikacji. Wprowadzenie m.in. biletów parkingowych oraz na wydarzenia kulturalne.

 

Proces przenoszenia kont między bankami
Zaprojektowanie procesu przenoszenia i zamykania kont bankowych w ramach wdrożenia dyrektywy PAD 2014/92/UE

 

Ubezpieczenia komunikacyjne
Zaprojektowanie procesu sprzedażowego ubezpieczeń komunikacyjnych w aplikacji mobilnej

 

Logowaniem odciskiem palca
Zaprojektowanie implementacji logowania odciskiem palca do aplikacji mobilnej dla systemu Android

 

Sekcja „Co nowego”
Zaprojektowanie funkcjonalności sekcji informującej o nowościach w ofercie i aplikacji mobilnej

 

Nowa odsłona Kantoru Santander (e-fx)
Udział w pracach projektowych

 


Aplikacja branży motoryzacyjnej

(więcej informacji po premierze projektu)

 


Projekty innowacyjne

 

Elma - chatbot
Zaprojektowanie, zbadanie potencjału oraz stworzenie MVP chatbota bankowego

 

Rozwój metod autoryzacji oraz autentykacji w procesach bankowych
Projektowanie rozwiązań oraz rozwój obecnie istniejących metod

 

Blokowanie i zastrzeganie kart
Projektowanie oraz prowadzenie prac zespołu projektowego. Tworzenie innowacyjnych alternatyw dla użytkownika.

 


Pozostałe projekty

 

Stworzenie setu ikon dla Grupy Santander
Koordynowanie projektem, współprojektant

 

Landing Page 2.0
Wypracowanie nowego szablonu sprzedażowych landingpage’y dla produktów kredytowych

 

Nowy proces sprzedażowy kart kredytowych
Zaprojektowanie nowego procesu sprzedażowego kart kredytowych

 

Projekt Super Wiadomości
Współprojektowanie szablonu wiadomości w serwisie transakcyjnym

 

Logowanie dowolnym nickiem
Zaprojektowanie procesu logowania dowolnym nickiem (alias) do bankowości elektronicznej

 


Projektuje jako UX Designer zarówno doświadczenie użytkownika, klienta (CX) oraz produkty.

Jestem konsultantem ds. nowych technologii, trendów oraz innowacji.

Piszę felietony, artykuły oraz recenzję.


Doradzam i dzielę się wiedzą prowadząc szkolenia, webinaria oraz prowadząc wystąpienia.

 

Napisz do mnie, napewno Ci pomogę.




Ostatnio napisałem o:


https://medium.com/feed/@krelke

http://surething.pl/author/tkrela/feed/

W przeszłości pisałem o:





  • UX & CX & Innovations & Future Trends & Start-ups | Senior Product Development Specialist - E-banking (mobile apps) at Bank Zachodni WBK S.A. (Banco Santander)
  • Technology blogger - Medium.com
  • Technology blogger - ex- AntyWeb.pl, ex-Spider's Web
  • Ex E-Commerce Specialist - GiliHome.com & CottonLovers.com
  • Sociologist
  • Social Worker
  • Co-Admin NighTrain Station (Polish site & board about Guns N' Roses)
  • CEO & Team Manager - Blue Devils (football team)
  • ex-Administrative assistance - Regional Center Of Social Policy in Poznan (Poland)
  • ex-Clerk in the Section of Planning and Analysis (responsibility for planning and reports) at Family Assistance Center in Poznań
  • Social Media Geek
  • Volunteer